دانلود آهنگ جدید رپ

دانلود آهنگ رپ شاد برای ماشین – دانلود آهنگ جدید رپ خارجی – دانلود آهنگ جدید رپ غمگین – دانلود آهنگ رپ شاد برای عروسی – اهنگ رپ ایرانی

دانلود آهنگ جدید رپ

دانلود آهنگ رپ شاد برای ماشین – دانلود آهنگ جدید رپ خارجی – دانلود آهنگ جدید رپ غمگین – دانلود آهنگ رپ شاد برای عروسی – اهنگ رپ ایرانی

دانلود آهنگ رپ شاد برای ماشین – دانلود آهنگ جدید رپ خارجی – دانلود آهنگ جدید رپ غمگین – دانلود آهنگ رپ شاد برای عروسی – اهنگ رپ ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید من یه دیوونم شب و روزم سینا درخشنده

دانلود آهنگ جدید من یه دیوونم شب و روزم سینا درخشنده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام نگو بم هیس با کیفیت بالا

Download New Music Sina Derakhshandeh – Nagoo Bem Hiss On HelenMusc

پخش آنلاین + متن آهنگ + همه آهنگهای خوانده شده سینا درخشنده

قبل از خواندن متن آهنگ یه آهنگ پیشنهادی فوق العاده براتون دارم

دانلود ریمیکس مخصوص سیستم ماشین ۲۰۱۸

متن نگو بم هیس سینا درخشنده

تو دلیمی تو اینا ادا نیست که میخوام تورو اگه گذاشتمت بری برو منی که کامل از برم تورو
نمیشه بیخیال شد
من یه دیوونم شب و روزم یکیه دیگه مهم نیست که چی میگن بقیه
کاشکی بفهمی درد دیوونه چیه چاره ی دردم تویی آره
من یه دیوونم شب و روزم یکیه دیگه مهم نیست که چی میگن بقیه
کاشکی بفهمی درد دیوونه چیه چاره ی دردم تویی آره

به شما توصیه میکنم از این مطلب دیدن کنید

دانلود ریمیکس شاد آهنگ های ایرانی ۲۰۱۸

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام نگو بم هیس

نه نگو بهم هیس بذار بگم حرفامو بت راستی تا حالا مثل من یکیو اینجوری تو میخواستی
که بشه هر چی پای همه خوب و بدش واستی
کاشکی میذاشتی برم جار بزنم این حرفارو کی مث من آخه واست به هم میریزه دنیارو
لعنتی آخه بدجوری گرفتی تو چشامو
من یه دیوونم شب و روزم یکیه دیگه مهم نیست که چی میگن بقیه
کاشکی بفهمی درد دیوونه چیه چاره ی دردم تویی آره
من یه دیوونم شب و روزم یکیه دیگه مهم نیست که چی میگن بقیه
کاشکی بفهمی درد دیوونه چیه چاره ی دردم تویی آره

مطلب پیشنهادی

متن شعر رقص چاقو

امشب شب قشنگی شده رقص تو اونو کرده تموم چاقویی که تو دستته بدو بدو بده عروس خانم

رقص چاقوی تو رو هیشکی تا حالا ندیده چاقویی که منتظرش بودی به دستات رسیده

جز اینکه با تو باشه و برقصه هیچی نمیخاد خودت اینو خوب میدونی جز تو به هیشکی نمیاد

رقص چاقوی تو هر لحضه به دل میشینه حس خوبی داره هرکس که تو رو میبینه

دانلود آهنگ شاد برای رقص چاقو


  • ۹۷/۰۲/۰۶
  • امین امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی